Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Få igång gräsklipparN!

Postat av JoGGe den 10 Augusti 2007, 13:53
8 kommentarer · 172 träffar
Jo det e så att jag ska hjälpa grannen att få igång gräsklipparn. Det är en vanlig bensindriven.
Det började med att dom tankade den med oljebaserad bensin typ. OCh det var fel vilket ledde till att den gick trögare och la av på låga varv typ, kom även ut lite mörk rök ur den. så vi tömde ut bensinen och hällde i vanlig bensin och prövade även utan luftfilter.
Då gick den igång men lade sedan av på lägsta effekten. Sen blev den trögstartad igen. Så idag har jag stått och vickat på den så det verkligen kommer bensin till förgasaren, och jag fick igång den en gång! MEN.. som sagt när jag ändrade till lägre effekt så gick den ojämt och lade av till slut. Nu vägrar den att starta.

Så är det nån som vet vad felet kan vara?.. kan det vara nåt skit i någon bränsleslang som gör att det inte kommer tillräckligt med bensin till förgasaren eller?

ÄR tacksam för hjälp!!
// JoGGe
Föregående tråd
Nästa tråd

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 8 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..