Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Psykobruden o_O

Postat av Snippen den 9 Augusti 2007, 00:02
22 kommentarer · 106 träffar
Det var en av de där dagarna ni vet. En dag när allt bara är galet.

Det började med att jag vaknade tidigt en lördag och drog iväg för att hjälpa några polare att flytta. Blev lite trött men ingen galenskap.

Sedan var det dags för middag hemma hos farfar vilket kan ses som ganska oskyldigt om det inte vore för att min käre farfar inte är särkilt pk eller socialt kompetent. Jag hade inte pratat med honom på två år innan. Han är antisemit, mansgris som få, tycker att förståndshandikappade ska tas av daga och det är typ hans bra egenskaper. Men galenskaperna lös med sin frånvaro och han var bara charmigt tokig och inte sitt vanliga ohanterliga jag.

So far so good. Dags för fest i goda vänners lag. Vi var ett stort gäng, mycket trevligt men inget galet. Förrän jag skulle visa mig på styva linan när vi skulle gå ut på krogen. Jag fick för mig att jag skulle glida lite coolt på ett räcke i trapphuset. Jag skulle hoppa upp lite graciöst med stjärten men gjorde istället en höjdhoppsvariant och seglade över räcket. Föll några meter och klipper en snubbe som står nedanför, byter riktning och landar på våningen under. Hade jag inte träffat den killen hade jag landat på huvudet i trappan nedanför och säkerligen blivit paralyserad eller dött. Otroligt nog klarar jag mig med smärre blessyrer.

Vi kommer till krogen där är det som det är mest, tjafs, gap och skrik. Jag och min tjej har ett praktgräl fjortis-stylee och jag blir lite nedstämd. Krogen börjar stänga och det är dags att lämna.

Då ser jag tre polare i sällskap med tre random brudar. De ska dra hem på efterfest hos en av mina kompisar och jag hakar på. Det brukar vara ganska städat hemma hos min kompis, några pilsner, litte nattmat, folk droppar av och min polare brukar i regel lyckas charma någon dam att sova över.

Den här gången hade min gode vän dock fått tag på Patrick Batemans kvinnliga dito. En mycket söt tjej med modellkropp och vass tunga. Hon började fingra på ett basebollträ och snackade om att hon skulle köra upp det i en av de andra tjejerna. Jag tog henne för en pryd tjej som bara snackar massa snusk för att impa på okända killar. Gosse, jag tog miste...

Jag sitter brevid Batemantjejen och den andra tjejen i sängen. De sitter och diskuterar bröst (Bateman har givetvis sillisar) när hon plötsligt tar tag i tjejens tröja och drar fram det ena bröstet och synar det. Jag hajar till och frågar vad de sysslar med. Bateman säger surt att jag ska dra. Jag ignorerar henne och kollar djupt ner i min delikata staropramen. Nu börjar Bateman bli otålig och helt plötsligt har en av mina polare en behå i ansiktet och tjejen ligger naken. Bateman börjar fingra på tjejen och väser "fan vad torr du är". Tjejen är uppenbarligen nervös inför iden att vara spritt språngande naken inför fyra främmande karlar. Bateman börjar skälla på mig och de två andra som inte bor där att vi ska dra. Jag tänker inte tjafsa med en manuplativ psykbrud utan jag och en till reser oss och drar.

Väl hemma så blev det kalabalik igen med min tjej plus en polare så det slutade med att jag sov på soffan, tjejen golvet och polaren sängen.

Nästa dag lunchar jag med killen som hade efterfesten och får höra den spännande fortsättningen från nattens bravader. Mycket riktigt hade tjejen gjort allvar av sitt snack och fört in basebollträt i den andra tjejen. Även sin näve och en flaska användes. Jag säger åt min kompis att han snackar skit men han motbevisar mig. De var driftiga och fångade det hela på film med kompisens mobil. Under sekvensen hör man även Batemantjejen väsa "stöna högre slyna" och annat otrevligt.

Grejen är den att jag har inget emot sex och anser att var och en får göra vad helst som funkar för dem. Det obehagliga i det hela var att psykobruden manipulerade den andra tjejen på ett sådant elakt och utstuderande vis att det var obehagligt. Hon hade dessutom bestämt sig för det redan på krogen. Allt hade börjat med att hon hade sagt åt min kompis att hon var sugen på att fista den där tjejen. Min kompis hade svarat "Visst, vi kan vara hos mig" (han trodde givetvis att hon larva sig). Tjejen som var offer för det hela var jäkligt oskyldig och oerfaren men ville testa att vara med en annan tjej. Istället blev hon totalt förnedrad av psykobruden...

22 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 22 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..