1
Hjälp med kläder :)
Postat av inziedQ__ den 8 Augusti 2007, 00:41
13 kommentarer · 179 träffar
Hej allihopa, nu börjar skolan snart, och hösten kommer om inte allt för länge...
Är nu i lite nöd efter nya o fräscha kläder :P
Jag är ute efter en T-shirt med långa ärmar, och ett par jeans.
T-shirten ska vara utav samma modell som: http://www.fuskbugg.se/pub/mis c/vlcm_pstlzmbe_lsT_blk_l.jpg
Och jeansen ska helst vara blåa/mörkblåa, och typ normal fit, absolut inte tighta, men inte gangztah_g-unit_stajl heller xD
Har inte speciellt mycket pengar, behöver inte vara några märkvärdiga jeans som går på 2k, bara några normala och fina :)
Behöver nu eran hjälp :) Jag vill ha tips på sidor där man kan beställa billiga och bra kläder. Ni får gärna ge URL till kläder ni tycker jag borde köpa :p
T-shirten ska gärna vara av något skatemärke, tex. Element, Volcom, Independent osv...
Som jag sa tidigare så vill jag att det inte ska bli så speciellt dyrt. Vill att båda plaggen tillsammans inte ska kosta mer än 1000kr.
Kan tillägga att jag är 14 år och har la Medium på alla mina tröjor.
Är 84 cm runt min midja så storleken på jeansen ska nog vara W33!
Vet att det kanske är lite lamt att fråga om detta här på FB :p
Men vill trots allt bara ha tips på bra och billiga klädhemsidor som har de kläderna som jag letar efter :P
Tack på förhand allihopa, stavfel bjuder jag på!
Är nu i lite nöd efter nya o fräscha kläder :P
Jag är ute efter en T-shirt med långa ärmar, och ett par jeans.
T-shirten ska vara utav samma modell som: http://www.fuskbugg.se/pub/mis c/vlcm_pstlzmbe_lsT_blk_l.jpg
Och jeansen ska helst vara blåa/mörkblåa, och typ normal fit, absolut inte tighta, men inte gangztah_g-unit_stajl heller xD
Har inte speciellt mycket pengar, behöver inte vara några märkvärdiga jeans som går på 2k, bara några normala och fina :)
Behöver nu eran hjälp :) Jag vill ha tips på sidor där man kan beställa billiga och bra kläder. Ni får gärna ge URL till kläder ni tycker jag borde köpa :p
T-shirten ska gärna vara av något skatemärke, tex. Element, Volcom, Independent osv...
Som jag sa tidigare så vill jag att det inte ska bli så speciellt dyrt. Vill att båda plaggen tillsammans inte ska kosta mer än 1000kr.
Kan tillägga att jag är 14 år och har la Medium på alla mina tröjor.
Är 84 cm runt min midja så storleken på jeansen ska nog vara W33!
Vet att det kanske är lite lamt att fråga om detta här på FB :p
Men vill trots allt bara ha tips på bra och billiga klädhemsidor som har de kläderna som jag letar efter :P
Tack på förhand allihopa, stavfel bjuder jag på!