Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

BBB 10/10 eller 10/1

Postat av Midde den 18 Juli 2004, 20:18
26 kommentarer · 101 träffar
Ja...alltså..jag vet faktiskt inte vad jag har...jag tänkte jag provar här istället innan jag ringer till BBB´s support som kostar skjortan...(har bara mobil och...ja resten kan ni ju räkna ut) Jag har BBB 10mbit via "bredbandsuttag"..uttaget går via en sladd från telejacket och sitter typ 5 cm ovanför jacket...Hur ser det ut om man har fiber ? anyway..har provat att lägga upp dedikerad server (cs) utan att få det resultat som dom flesta med rätt uppkoppling skulle få...Serverdatorn är inte den bästa men ska helt klart funka tycker jag..på den har jag ventriloserver och bnc på...men dedikerad server pallar den inte med verkar det som...med 10mbit borde man kunna få en stabil server väl? Folk har sagt till mig att jag har 10/1 men folk tankar av mig i samma hastighet som jag tankar av dom ibland..och jag skickar filer snabbt..så det tror jag inte...hur kollar man upp detta..och vad är det som kan vara fel på dedikerad server? Jag körde fragbite´s serverconfig..Tacksam för någon som helst hjälp eller råd...Finns på irc..där vid namn Midde...over and out..
Föregående tråd

26 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 26 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..