Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Re-tagga mp3 låtar

Postat av anckarsvard1234 den 6 Augusti 2007, 15:26
9 kommentarer · 241 träffar
Hallo :)

Efter en lång tids nedladdande utav låtar så har jag nu ett ganska respektabelt arkiv med musik. Mitt problem framstår dock när ca 50% av mina låtar inte har någon artist, artist namnet ligger liksom inbakat i titeln. Detta medför att jag inte får upp tex alla låtar av the hellacopters när jag trycker upp den artisten i min ipod, för ca 50 av låtarna ligger under övrigt, eller vad det nu heter.

Jag har tidigare användt mig utav en mp3 tagger för att lösa detta problem men när jag nu försöker med diverse program så ändrar samtliga av dem endast artisten i titelnamnet tex

-

Så skulle någon kunna vara så snäll och rekommendera ett gratis program samt beskriva hur man skall göra för att få programmet att lägga artisten i artist blocket så att den sorteras efter artist i itunes :=)

Kan även tillägga att jag har fått virus av dessa mp3 program och att det är flera underligga röda prickar under texten när jag skriver denna tråden vad innebär dessa? mvh

9 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 9 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..