Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hälp med moped!

Postat av hampouz den 5 Augusti 2007, 01:40
35 kommentarer · 1 700 träffar
Hejsan ska dra historien från början ;)

Jo det börja med att jag drog pluggen ur min moppe (Furia 06) och den gick väldigt bra då men mina föräldrar satte stop för det efter ett tag så jag satt i pluggen. Sen införskaffade jag ett öppetluftfilter och moppen började blöddra så jag trodde att munstycke strl var för liten så jag bytte från 80 till 86 men ingen skillnad så jag satt på luft burken och 80 munstycket igen. Sen efter det så började moppen blöddra på dem höga varven och när man var uppe vid 65 km/h (Har borrat den) så kunde man inte komma upp högre i fart men tänkte inte mera på det.

Sen nu har mina föräldrar gått med på att låta mig trimma så jag var igår och köpte ett 14 kuggars framdrev och idag satt jag på det och drogpluggen men nu bara spottar den på höga varv har ingen aning om vad som skulle kunna vara fel har testat:

:Rengjort luftfiltret
:Bytt förgasare
:Bytt mellan munstycken
:Hårdare tändstift

Så jag undrar om kröken kan ha sotat igen ? Borde den gå så om man har en igen sotad krök? Tacksam för all hjälp :)
Föregående tråd

35 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 35 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..