Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Problem :/

Postat av -nixy den 3 Augusti 2007, 18:54
5 kommentarer · 164 träffar
Jag vet inte riktigt hur jag ska förklara detta problem, det är ganska svårt men jag ska försöka så gått jag kan!

Förrut så var min dator "normal" så när någon skickade något på msn så hamnade det öängst ner i mina mottagna filer, och när jag sparade en bild från någon sida och sparade i mina bilder så hamnade den längst ner också. Men så bytte jag upplösning, sen börjades allting sparas efter namn istället för att hamna längst ner. Och det är jävligt jobbigt när någon har skickat nåt på msn o man ska leta upp den efter namnet när man inte kmr ihåg vad filen hette. Så jag undrar vad "Ordna ikoner efter.." ska vara på, jag har är ganska säker på att jag hade på "Namn" och "Ordna automatiskt" innan det började sparas efter namn..

Så, hur ska jag göra för att mina saker ska "hamna längst ner" när jag sparar dom/någon skickar något?

Kommentarer som "bara att 'ta tag' i filen och dra den längst ner i mappen" undanbedes, för jag hoppas att ni vet att det inte är så jag menar.

Tacksam för svar! / nixy
Föregående tråd
Nästa tråd

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 5 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..