Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Roliga händelser när ni var mindre[LEK]

Postat av sMiztahh8{ den 3 Augusti 2007, 00:39
15 kommentarer · 240 träffar
Hejsan fragbite!

Nu är det så att jag inte har så mycket att göra just denna dag och fick en idé. Idén handlade om att ni från fragbite skulle berätta om både roliga, pinsamma eller kanske skräckinjagande händelser när ni var mindre. När ni väl har postat en historia om när ni var mindre så ska den under betygsätta inlägget seriöst efter innehåll. Försök vara lite seriösa och schysta med betygen så att det är en skön stämning här i tråden :] Haré kul & börja skriva. Ni kan även påpeka stavfel och andra fel i mitt inlägg.

Edit: Kom på att jag kunde skriva om en händelse i mitt liv :p Kan vara lite bajshumor som är p11 men det får ni ta!

När den här händelsen just hade hänt var jag ungefär 6år. Jag var med en nära kompis och hade just köpt en god kall fanta av den goda smaken - apelsin. Jag som kände mig så pass kissnödig visste inte om att min gul flytande vätska ville ut just nu. Så jag tog mig ett par klunkar och utan att jag visste till så hade jag just kissat på mig inför min bästa vän. Han frågade ju såklart vad det var som var under mig eftersom det var blöt där. Jag kom med ursäkten att jag hade råkat spilla ut hela min dricka eftersom det var en blöt fläck under mig. Jag blev ju förstås väldigt sårad eftersom jag visste vad som var fel men inte han så jag började springa hemåt men han tog ju förstås saken i akt och cyklade efter mig. Jag började springa utav all min kraft och gömde mig bakom en bil. Kissnödig som jag var så började jag smyga hemåt. Så dum som jag är så går jag ut på vägen och möter han, jag springer allt jag orkar hem till mig och låser dörren och går på toan och går ine ut på en vecka efteråt. Jag tycker själv att det var pinsamt för en 6årig pojke att kissa på sig inför sin bästa vän.

15 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 15 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..