Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Smeknamn

Postat av Låst konto 30345 den 2 Augusti 2007, 08:52
12 kommentarer · 216 träffar
Har fått ett antal smeknamn...

På ett matställe, diet coke man.
På ett biljardställe, den kalla mannen.
På ett annat matställe, den konstiga vita utlänningen.
osv.

Medvetet och omedvetet bryter jag mot små spelregler. Jag är inte alls offensiv när det gäller att ta kontakt, jag sitter mest och iaktar. Jag gör aldrig några direkta kontaktförsök med tjejerna. Vill helst inte att de rör mig och jag rör aldrig dem.

När jag är ute så tackar jag så fort någon gör något, typ ger mig maten jag har beställt, ger mig ölen jag beställde, häller upp colan osv.

Igår drog jag och käkade på diet coke man stället. Efter de så hade jag ingen direkt aning om vad jag skulle göra, drog till soi 8 och gick till biljardstället. Hände inte så mycket där, hon som ägde stället var där med sin man och hon är groteskt nyfiken på mig. Nästan så att man bli lite orolig med tanke på att hennes man är större än mig. Satt där och kollade när folk lirade biljard, kollade lite på tv, kollade lite på interaktion... den lilla chefen kunde inte hålla sig och efter ett tag frågade hon om jag jobbade som polis. "You work FBI? CIA? Police?", jag blev mest förvånad över frågan.

Gick sen ut på deras uteservering, där satt 7 bartjejer och snackade, frågade om de ville ha något och köpte en runda. Snackade lite, fick frågan om jag var Polis... IGEN!!! Jag sa nej igen. Betalade allt och gick vidare till den öppna baren som jag beskrivit förut. Började snacka med någon snubbe från Sudan, frågade vad han gjorde och han svarade handel, jag skulle då skämta lite och sa heroin, han blev såklart skitsur. Snackade lite hockey med en korkad amerikan. När jag hade druckit upp min cola så gick jag vidare, tog en taxi till soi 22.

Hoppade in på mitt matställe, käkade gigantiska grillade räkor, drac cola, käkade crabbsticks och wassabi. Pröjsade (skitbilligt) och sa åt kyparen att köpa en flaska whiskey till ett bord med bara Thailändare.

För någon dag sen hade jag gett kyparen stålar för att betala för ett par bartjejer som precis kommit in, han hade ett telefonnr till mig. Tackade nej till de och sa att jag bara gillar att ge folk bra upplevelser.

Sen gick jag vidare....

Går soi 22 glatt fram, passerar två poliser, hejar och de stannar mig.

Polis: Hello.
Jag: Hello.
Polis: Id?
Jag: Id or passport?
Polis: Passport.
Jag: Here.
Polis: Where you going, samtidigt som han börjar kolla min fickor.
Jag: Home... and you wont find any drugs... i know i am in Thailand and i not stupid... and prisons are no fun.
Polis: *garvar* True... have a good night.
Jag: Have a good night.

Tog en taxi hem till gatan där jag bor.

Nu kanske någon undrar varför jag inte går den sista biten.... well jag gillar inte de gigantiska bestarna som finns mellan där jag tar taxi och mitt hus. De är lite för många och lite för aggressiva.

Det där med att jag för andra gången har blivit stoppad och kollad om droger måste bero på någon engelsman. Blek som mig och engelsman... måste vara droger inblandade. Så länge snutarna är artiga spelar det inte så stor roll, problemet är om det händer någon dag när de har en dålig dag.

Kom hem... börjar kolla på Spindelmannen 3... efter ett tag så somnar jag...

Idag kommer det inte hända något... måste käka och måste hämta upp mina skjortor. Annars blir det nog F1, se klart på Spindel 3.

Imorgon måste jag bege mig ut på visa jakt. Planera för vad jag ska ta med mig på min längre resa, hitta snus.

Fick rådet att bege mig till Svenska kyrkan om jag ville ha mer kontakt med Svenskar, problemet är bara att jag anser bara att folk är kompletta idioter, kanske är tvärtom men resultatet blir densamma, jag trivs inte med att diskutera samma saker hela tiden. Lite skumt egentligen för jag är ju en ganska tjatig person.

Samma tankar... samma liv... samma misslyckande
Föregående tråd
Nästa tråd

12 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 12 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..