1
Bra film
Postat av TriaX den 2 Augusti 2007, 01:33
33 kommentarer · 74 träffar
Hej alla jag undrar om ni vet vad denna film heter:Det är en tjej som vill åka med sina vänner till nån ö tror jag,men hon får ej för sina föräldrar,men hon skiter i det och åker utan att säga nått sen när dom är där träffar hon en kille som hyr ut båtar.och det är en kille som hyr en fiske båt hela tiden.för han lägger ut lockbete till hajjar.och sen skulle tjejerna och en han och en annan kille dom träffat där som försökte droga tjejen som smet för att få ha sex med henne men gick ej så bra aja iaf så dom åker iväg och sen när dom stannat så puttar killen som drogade henne i tjejen som smet i vattnet och sen börjar dom alla bada förutom killen som hyr ut båtarna dom har skit kul tills killen som stannade kvar i båten upptäcker att det kommer ut blod från båtens beteslucka så han ber alla komma upp ur vattnet och det gör allla förutom tjejen som smet för hon hade typ simmat iväg så hon hinner ej tillbax innan hajjarna kommer så båt killen kastar ut en liv bojj och hjälper henne överleva men dom ska sen försöka ta sig därifrån samtidit som båten sjunker halft så dom kommer till en annan ö och får övernatta där samtidit som dom hittar en död mäniska som har as stort haj bätt i sig sen tar dom sig in till den normala ön och dom måste kolla upp det där så tjejen som smet drar till sin bror som bor på ön han håller på men hajjar och sen drar dom ner till stranden och då är det fullt med hajjar där.så jag hoppas ni kan hjälpa mig med det här skulle vara väldigt tacksamm.