Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Räddad av sjukdom

Postat av niklaslol den 2 Augusti 2007, 00:34
55 kommentarer · 154 träffar
Fick just höra en sjuk sak min flickvän berättade för mig som hände hennes kompis, och snäll som jag är delar jag med mig av detta till er.

Vi kallar hennes kompis för "Anna".

Allt började med att Anna var på charterresa i Spanien med några vänner, hon träffade en kille där nere som hon blev kär i.
Dom hängde med varandra under nästan hela vistelsen i Spanien.
Kärleken var ömsesidig och dom bestämde att Anna skulle hälsa på honom i London (där han bodde) 2 veckor efteråt, hon skulle vara där en weekend.
När hon kom hem så fick hon exemliknande utslag på armen, hon gick direkt till doktorn och frågade vad det var.
Doktorn sa att det inte var något farligt utan att dom skulle försvinna av sig själv.
Eftersom hon är hypokondriker så gick hon tillbaka, 1 dag innan hon skulle åka för att kolla upp utslagen som inte hade försvunnigt.
Då frågade doktorn om hon hade varit i kontakt med något dött djur, men Anna sa naturligtvis nej eftersom hon ej hade stött på något dött djur.
Då frågade vad hon hade gjort som hon inte vanligtvis gör, då berättade att hon varit i Spanien och träffat en kille som bodde i London osv.
Doktorn bad om hans namn, adress och allt hon visste om honom.
Dom sa till Anna att dom skulle återkomma till henne inom några timmar.

Sjukhuset kontaktade svenska polisen, som kontaktade polisen i London, som stormade killens lägenhet och hittade där 3st döda tjejlik, alla i Annas ålder.
Alltså var utslagen på Annas kropp likmaskar som spritigt sig från hans kropp till Annas.

Om hon inte hade gått till läkaren en extra gång hade hon antagligen blivit hans nästa offer.

Hon är nog glad idag att hon är hypokondriker...

Har ni varit så nära döden? Dela gärna med er av liknande händelser!
Föregående tråd
Nästa tråd

55 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 55 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..