Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Svårt dataproblem!

Postat av Vän av ordning den 1 Augusti 2007, 16:52
5 kommentarer · 75 träffar
Hej. Jag och en kompis tänkte oss att smålana, ska förklara allt så gott det går.

Jag har två nätverkskort i min dator, där ett går till modemet och ett till den andra datorn. För att använda min dator som gateway måste vi vara medlemmar i samma domän! Nu kommer vi till den krångliga delen. Hans dator är en sådan dator man får när man börjar John Bauer, och har redan ett domän inskrivet för att ansluta genom skolservern när han är på skolan.

Vi byter till något annat, och startar om datorn. Nu går det inte att logga in :0, han hade tydligen adminstrativa privilegier för att byta domän, men hade ingen vanlig windowsanvändare för en normal inloggning, så nu kommer man inte in i windows alls.

Som vi ser det har vi några olika val, ett är att formatera, ett annat är att fixa en extern boot-station såsom ett usb-minne, extern hdd etc. och sedan ändra domän genom registereditorn. Men självklart vore det simplaste att bara hitta någon bakdörr.

Så! Fragbiteare, hjälp oss! Hur ska vi lösa detta?
Föregående tråd

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 5 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..