Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Stort internetproblem...

Postat av kHRYSTAL den 1 Augusti 2007, 15:00
11 kommentarer · 215 träffar
Såhär ligger det till, jag formaterade nyss datorn för att jag inte kunde komma in på steam, msn, irc, ventrilo eller dc. Jag kunde däremot surfa helt som vanligt på internet utan några problem, och jag kunde ladda hem saker i full hastighet.

När jag formaterade så fungerade hela köret igen och jag trodde problemet var löst, men icket. Innan jag gick och la mig fungerade allting felfritt, datorn stod igång hela natten, men lik förbannat så fungerar nu varken msn, irc, steam, ventrilo eller dc. (dvs alla program som har med internet och göra, förutom mozilla)

Formatering löser ej problemet.
Brandväggen är av.
Har provat stänga och öppna portar i routern. (Netgear nånting)
Men jag tror ej det är fel på routern för min lillebrorsas, farsas och alla andra som är kopplade till den har inga som helst problem.

När jag kör cmd och pingar t.ex fragbite.com så står det begäran gjorde timeout. Trots det så kan jag surfa felfritt på sidan, och alla andra sidor jag försöker pinga.

Någon som kan ha en blekaste aning om vad problemet är?
Föregående tråd
Nästa tråd

11 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 11 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..