Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Gylfen !

Postat av KNAS den 1 Augusti 2007, 01:13
65 kommentarer · 201 träffar
Kära fragbajs användare.
Jag satt och kollade lite över trådarna som skapas om skämmigt och sånt och detta som jag nu tänker berätta hände för 3 dagar sen.
Jag funderade på om jag skulle bjuda på denna pinsama händelse och kanske bli ut skrattad eller att folk bara skulle skriva; myttoman, lögnare mm, Men jag tänkte göra ett försökt trots all dålig ods.

Jag var hos min flickvän och hade lite mys och ena med det tredje. Vi hade druckigt rätt mycket läsk så blåsan min var på väg att sprängas.
Så jag begav mig till toaletten och drog ner gylfen och började kissa. När jag var klar så skulle jag dra upp gylfen och då händer det omöjliga. Jag glömmer helt att jag har kuken utanför och drar upp gylfen rakt upp på det allra heligaste. Det första som händer, jag fattar inte riktigt vad som hänt och börjar slita och dra. Därefter kommer smärtan, jag skriker så högt att min flickvän hör mig och börjar banka på dörren och frågar om allt var okej, jag skriker neeej.

Därefter blir det jävligt svart. Jag vaknar upp på sjukhuset helt svettig, där står min mamma, min pappa och min flickvän.
Jag hade helt enkelt svimmat och min flickväns pappa hade sedan bankat in dörren och ringt en ambulans.

Nu är jag hemma och är bara lite öm, läkarna sa att dom typ limmat min kuk på nått konstigt jävla sätt :P
Nu kan jag inte "använda" den till sexuella ting enligt läkaren.

Så nu skulle jag vilja ha lite med känsla och uppmuntran ?

/ mig
Föregående tråd

65 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 65 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..