Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Så sjukt! HJÄLP!!

Postat av SVEDBERG den 31 Juli 2007, 13:19
36 kommentarer · 63 träffar
Tjenare Fragbite!

Har lite problem, vet i fan vem ja ska prata med.

Det är såhär, att ja var på en storfest häromdagen. Det var riktigt skojj, mycket brudar osv.
Och som vanligt träffa man en brud, satt och prata med henne ganska länge, sedan började hon ta på mig, pussa mig, krama mig. Riktigt mysigt var det. Just när ja skulle fråga henne om vi kunde gå upp på övervåning och leka lite, så fick hon en konstig idé. Hon ville gå ner och bada i en liten sjö som ligger några 100meter från festen. Jag tvekar lite först till att bada, men går sedan med henne ändå!
Vi kommer ner, hon börjar klä av sig alla kläder och gå ner i vattnet.
Jag står fortfarande kvar på land, med kläderna på, hon börjar ropa på mig att ja ska hoppa i.
Så ja klär av mig kläderna.
Jag är på väg ner i vattnet, men då ser ja inte vart hon är. Hon är borta, ja skriker efter henne, men inget svar.
Ja hoppar i fort som fan, simmar runt, men hittar henne inte. ja ropar efter hjälp. Och efter några minuter kommer en killkompis ner, han hoppar i, och vi hittar henne, lite längre bort i vattnet. Hon är helt medvetslös, vi får ingen kontakt med henne.
Killkompisen ringer ambulansen.
Men när det gått 5-10min, och ambulansen inte är där än. Så bestämmer ja mig för att ta en kompis bil och köra henne till sjukhuset.
Lite halv full och utan körkort sätter ja mig bakom ratten och kör iväg.
Jag lämnar av henne vid sjukan, följer med upp.
Men drar ganska snabbt igen, lite dumt att stå där utan körkort och vara full.
Så ja åker till festen, lämnar bilen, och går hem och sover.
Jag ringer till bruden dagen efter, och frågar hur hon mår. Hon säger att hon inte mår så bra....
Och nu till problemet, jag behöver verkligen hjälp!
Jag hittar inte nycklen till bilen!
Vad brukar ni göra för att minnas vart ni lagt nått?

stavfel bjuder ja på idag!

// SVEDBERG
Föregående tråd
Nästa tråd

36 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 36 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..