1
Vad ska jag göra?
Postat av hetsen den 30 Juli 2007, 22:30
7 kommentarer · 178 träffar
Vad tycker ni att jag ska göra? En av mina bästa vänner har halkat in på ett snespår och nu ger hennes nya pojkvän henne antidepressiva piller som hon inte ens behöver. Hon tar även 4 åt gången och tänker inte på biverkningarna, jag och alla andra som hon va med vill nu få henne att sluta men det är inte så lätt. Hennes nya pojkvän är ett AFA-svin som har hela stan som backarupp honom. Och vi vill så klart döda honom för det han gör mot henne. Hon är bara 15 och är väldigt liten och tål inte mycket. Vad ska vi göra för att hon ska sluta? Om vi ens rör henne har hennes nya pojkvän sagt att han ska skicka AFA på oss.
EDIT: #2 alla i stan som är anti-afa är rassar och nassar och dom gillar jag inte heller.. dom gillar inte mig heller
EDIT2: Det är tyvärr inte lätt att talaförstånd med henne när hon tror att alla är så snälla... hon är helt enkelt för snäll mot alla
EDIT: #2 alla i stan som är anti-afa är rassar och nassar och dom gillar jag inte heller.. dom gillar inte mig heller
EDIT2: Det är tyvärr inte lätt att talaförstånd med henne när hon tror att alla är så snälla... hon är helt enkelt för snäll mot alla