Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hatar mina föräldrar :S

Postat av skaparn den 30 Juli 2007, 17:08
181 kommentarer · 1 288 träffar
Tjena fb nu är det såhär att jag har ett stoort problem, jag hatar mina föräldrar.
Allt börja för typ ett år sedan, dem börja tjata på mig som fan att jag skulle börja städa mitt rum varje dag och sluta spela dator osv osv.

Jag trodde att dom skulle ge sig om jag vägrade men nu typ ett år efter alltstarta så är dem värre än någonsin, visst mina betyg har blivit lite sämre pga datorn men ändå jag har kompisar och så och jag är ute och röjer på nätterna.

I alla fall så hände sjukaste saken imorse, min morsa kalla mig NOLIFER, hon sa typ sluta sitt vid datorn och skaffa ett liv annars kan du flytta härifrån, det är ingen som tycker om dig längre.

Givetvis blev jag förkrossad, inte så jättekul när man får höra från sina päron att dom inte tycker om en i en ålder av 19. Som sagt min morsa tycker jag städar mitt rum för lite och det är antagligen en av anledningarna till att hon är arg på mig att jag blivit "slö".

Men alltså hon är ett maniac vad gäller städning, hon städar i stortsätt varje dag och brukar dra igång med dammsugarn ca kl9 på mornarna där kommer vårt första bråk och sen fortsätter det så resten av dan.

Anyway är det någon annan som har liknande problem? jag börjar bli jävligt trött på detta

Dryga föräldrar?

611 personer har röstat

181 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 181 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..