1
Jobbig Kusin
Postat av First Poster! den 29 Juli 2007, 20:51
25 kommentarer · 614 träffar
Jo det var så här att min ena kusin var och hälsade på mig idag.
Vet inte hur gammal han e men han sa att han skulle börja i fyran.
Han har en jekligt pipig och jobbbig röst och han snackar extremt mycket hela tiden! Men han är rätt snäll och så.
Så komm jag med ett förslag i början att vi skulle gå ut, men det ville han ju inte utan han ville spela dator.
Så vi satt oss vid min dator och jag startade upp cs 1.6.
Han sa att han hadde det spelet hemma (som alla andra spel som jag har)
Och sen när det var hans tur frågar han:
-Hur gör man?
Så jag visade så klart pojk spoligen hur man lirar som eliten och han försökt härma mig såklart.
Sen efter 30 sek efter elit visningen så sa han att han kommer ihåg att "shotgunen" var bästa vapnet.
Jaha sa jag och brydde mig inte.
Sen kommer han på 500 saker till som han vet om spelet och mytar lite granna.
Så efter 1 ½ timmas föredrag om spelet började jag få ont i huvudet efter hans pipga röst och eviga snack.
Då sa jag till han.
- Kan vi inte gå ut och göra nått?
NEEEE... utan han ville vara inne och lira cs.
Så efter kanse 3-4 timmar konstand snackade/spelade så tänkte jag fråga han om han kunde hålla keft i 5min.
Men det ville jag inte eftersom han är så liten och blir ledsen rätt lätt och börjar böla och springer till mamma och så får jag massa skit.
Så derför frågar jag er hur jag ska göra nästa gång snack jocke kommer på besök.
Vet inte hur gammal han e men han sa att han skulle börja i fyran.
Han har en jekligt pipig och jobbbig röst och han snackar extremt mycket hela tiden! Men han är rätt snäll och så.
Så komm jag med ett förslag i början att vi skulle gå ut, men det ville han ju inte utan han ville spela dator.
Så vi satt oss vid min dator och jag startade upp cs 1.6.
Han sa att han hadde det spelet hemma (som alla andra spel som jag har)
Och sen när det var hans tur frågar han:
-Hur gör man?
Så jag visade så klart pojk spoligen hur man lirar som eliten och han försökt härma mig såklart.
Sen efter 30 sek efter elit visningen så sa han att han kommer ihåg att "shotgunen" var bästa vapnet.
Jaha sa jag och brydde mig inte.
Sen kommer han på 500 saker till som han vet om spelet och mytar lite granna.
Så efter 1 ½ timmas föredrag om spelet började jag få ont i huvudet efter hans pipga röst och eviga snack.
Då sa jag till han.
- Kan vi inte gå ut och göra nått?
NEEEE... utan han ville vara inne och lira cs.
Så efter kanse 3-4 timmar konstand snackade/spelade så tänkte jag fråga han om han kunde hålla keft i 5min.
Men det ville jag inte eftersom han är så liten och blir ledsen rätt lätt och börjar böla och springer till mamma och så får jag massa skit.
Så derför frågar jag er hur jag ska göra nästa gång snack jocke kommer på besök.
Har du jobbiga kusiner
97 personer har röstat