Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hur lärde ni er PS?

Postat av Crackh0e den 29 Juli 2007, 02:41
33 kommentarer · 153 träffar
Hejsan, vet inte i vilken kategori denna skulle ligga i så den får ligga i övrigt.

ONT;
Jag har länge velat lära mig PS (photoshop) och har alltid varit fashinerad av hur man kan göra om, skapa, och mixxtra med bilder så det blir hur snyggt som helst.
Men efter många försök så har jag inte riktigt lyckats, blir mest missnöjd att jag inte kommer ihåg saker och måste hela tiden kolla på olika tuturials för att få det rätt.

Denna tråd riktar sig till dom som använder photoshop väldigt mycket och är skickliga, hur lyckades ni? Använder ni alltid tutorials och hur kom ni på de saker ni inte visste att ni kunde ? Är det så svårt som det verkligen ser ut?

Just sånna här frågor vill jag ha svar på, hur tycker ni man skall starta och vad skall man ta hjälp av i början? Hur gjorde ni? Poosta gärna era egna bidrag också som ni har skapat och hemsidor med bra nybörjar-förklaring :)

Mvh Crackh0e.

Är du duktig på PS?

52 personer har röstat

33 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 33 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..