Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

rånad igår :(

Postat av B.G Knocc Out den 28 Juli 2007, 20:08
168 kommentarer · 115 träffar
Hejsan, nu ere så att jag var med en polare på en hemmafest sent igår typ vid 03.00 igår(den börja 01:00 ) . Allt går som vanligt vi har roligt, en bra stund liksom, efter 2 timmar beger vi oss hem för att ba ta det lugnt, vi skulle också till polare som vi skulle slagga hos för detta va inte på hemmaplan, inte vår hemort.

Vi sätter oss ner på en bänk, min polare tar en cigg vi chillar o snackar lite & sen beger vi oss mot min andre polares hem. När vi väl är påväg mot polarens port, så märker vi att det är 5 snubbar vid 16-18år strax bakom oss med 2 baseboll trä.

Vi försöker gå så fort som möjligt o inte visa oss rädda. När vi väl har gått ett tag o är cirka 200 meter från polarens port, så

kommer 3 av snubbarna fram o ber om cigg av min polare, han ger så klart 3 stycken till de, men sen säger de att de vill ha hela paketet, självklart säger min polare nej för att visa att han har lite respekt för sig själv.

Nu börja det. De börjar putta på oss lite, säger att han ska ge paketet annars så klubbar dem ner oss, min polare säger fortfarande nej, nu börja han slå på min polare (1 kille me baseboll trät) på benen, polaren faller ner, jag börjar slå en kille på ansiktet så han däckar, men sen kommer de två me baseboll träna och klubbar ner mig, inte tills jag blir medvetslös men tills jag faller ner och är jävligt sönderslagen.

De rånar mig på mobilen, en Sony Ericson k800i på 4 papp, och mina pengar (jag hade 250:- på mig.) .

De hinner inte ta min polares saker, för han har redan dissat mig medans de har slagit sönder mig me fakking baseboll-trä o sparkade på mig.

Dålig polare?

456 personer har röstat

168 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar