Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Kina = Ett hot mot Sverige!

Postat av dannelito den 28 Juli 2007, 02:28
139 kommentarer · 146 träffar
Många har säkert noterat att den forna kommuniststaten Kina börjat exploatera afrikanska länder. Med andra ord stjäl kinesiska företag t.ex. mineraler från Afrika och låter lokalbefolkningen jobba för minimilöner... när mineralerna är brutna så skickas de hem till Kina så de kan fortsätta massutveckla sin industri och ekonomi i övrigt.

Frågan är när Kina kommer börja sätta press och tvinga till sig fördelar av Europa? Den kinesiska befolkningen har nått en bra bit över 1 000 000 000 (1 miljard) och när alla dessa människor ska försöka ta sig upp i västerländsk standard kommer vi behöva göra uppoffringar. Med andra ord drar jag slutsatsen att en kinesisk invasion av Sverige kommer vara på kartan inom 30 år.

Hur ska vi förbereda oss, men främst: Hur ska vi hindra Kinas utveckling? Mitt egna förslag är att vi bojkottar allt som är tillverkat i Kina. Jag har redan påbörjat min bojkott! Undvik även kinesiska affärer, restauranger som i sin tur skickar pengar hem till Kina - som driver på deras ekonomi!!

Sanna mina ord kamrater! Kina ÄR ett STORT hot mot Sverige, och hela den västerländska världen! Men även för de fattiga i Afrika som utnyttjas på samma sätt som européerna utnyttjade de för drygt 100 år sedan!

När invaderar kineserna Sverige?

317 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

139 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 139 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..