1
Har fått kondylom.
Postat av allex_91 den 28 Juli 2007, 01:04
60 kommentarer · 2 743 träffar
Hej, jag är en pojke på 15 år. Jag har fått kondylom, det är rent ut sagt små vidriga vårt grupper på min penis, runt skithålet, näsan, öronen. Vårterna är gula. När jag upptäckte vårterna börja jag gråta, grät säkert i en timme. Jag trodde att det var någon dödlig sjukdom. Jag gick in på google, fick "bra" resultat... dvs att sjukdomen inte var farlig.
Jag tänker inte berätta för mina föräldrar, skulle gå bra att snacka med morsan, vill inte att farsan ska få reda på nåt.
Snart börjar skolan.. Vad ska jag ta mig till efter idrotten? Har aldrig hållt för snoppen innan eller döljt något. Nu får man väll panik-duscha.
Finns det någon simpelt medel, som får bort vårterna?
Hört att man kan pensla bort dom, men vad kostar sånt? Och kan man köpa det på apoteket? Måste man ha "licens" eller något för att få köpa det?
Sorry för att jag har gjort ett nytt fb-acc. Vill inte att mina polare ska få reda på det. Ingen lust att bli mobbad under min barndom.
Hjälp uppskattas. Skönt att Fragbite finns ibland..
Peace,
Jag tänker inte berätta för mina föräldrar, skulle gå bra att snacka med morsan, vill inte att farsan ska få reda på nåt.
Snart börjar skolan.. Vad ska jag ta mig till efter idrotten? Har aldrig hållt för snoppen innan eller döljt något. Nu får man väll panik-duscha.
Finns det någon simpelt medel, som får bort vårterna?
Hört att man kan pensla bort dom, men vad kostar sånt? Och kan man köpa det på apoteket? Måste man ha "licens" eller något för att få köpa det?
Sorry för att jag har gjort ett nytt fb-acc. Vill inte att mina polare ska få reda på det. Ingen lust att bli mobbad under min barndom.
Hjälp uppskattas. Skönt att Fragbite finns ibland..
Peace,