Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

En alldeles för tidig begravning

Postat av phyxii den 27 Juli 2007, 00:26
249 kommentarer · 1 613 träffar
Hej. Nu börjar klockan dra sig mot ett, vilket inte är något ovanligt för en fbare att vara vaken på.
För många utav er är det en vanlig sommarlovsdag där ni fördriver era sista timmar framför fragbite vilket jag brukar göra, men idag är det inte en vanlig kväll.

Jag känner mig tom, jag känner gråten i halsen, jag känner hur varm jag blir över bröstkorgen och halsen och samtidigt kyla i magen.

Känslan i kroppen jag beskriver är pågrund utav att min vän skall begravas klockan 13:00 imorgonbitti.
En vän som blev lika gammal som jag. Endast 17 år, Vars familj är helt förstörda och allt pågrund av ett djävla dumt misstag han gjorde.

Många kan säkert dömma hans handligar som idiotiskt i efterhand och vad hans föräldrar har lärt honom när man har facit i handen.
Men igentligen finns det inget att klandra utan man får hoppas han har det bättre nu.

Jag är nog inte den enda i staden trollhättan som inte kan sova inatt utan känner en slags oro i kroppen.

Imorgon skall jag ta tjuren i hornet och gå på begravningen, visa min omtanke om alla andra som stod honom nära, säga några sista ord till minne.

Ni som vill veta vad som hände kan läsa artikeln nedan.

http://www.ttela.se/artikelmal l.asp?version=144047

Har ni misst någon vän som stått er nära en gång i tiden?
Var du på begravningen?
Grät du på begravningen?

R.I.P Robin Palmén 070705
Föregående tråd
Nästa tråd

249 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 249 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..