1
Prob med Morgon-bånge...
Postat av porrfilm@profil den 26 Juli 2007, 09:58
261 kommentarer · 87 träffar
Hej FragBiterS'!
Jag har ett stort problem och vänder mig därför till mina trogna rådgivare på FB.
Mitt problem lyder som följer; _VARJE_ morgon har jag ett "stort" problem med min morgon-bånge, har aldrig vaknat utan den...
men det är inte det som är problemet problemet är att jag måste gå igenom köket för att komma till toan, inte bra med tanke på att hela familjen sitter och äter frukost i ungefär 4 timmar, det är inte aktuellt att vänta för det brukar trycka på rätt bra i blåsan på morgonen.
tidigare har jag försökt med att böra en morgonrock eller liknande framför midjan, lagt upp den rakt upp så att den inte synns lika mkt & gått baklänges och haft ngn dålig ursäkt....
det börjar också bli ont om tid jag menar den växer mer och mer hela tiden och blir allt svårare att dölja!
HJÄLP MIG FRAGBITE!!!
Tips På Nya Knep! Alla tips är välkommna! ;-)
Tack på för hand///ZuuP
(effektivaste)
1. Silvertejp! [funkar lite, Gör ont att ta bort]
2. Balongdans [hade inte modet till att testa]
3. Ställa klockan och gå upp och pissa [Funkar]
4. Trippla Kalsingar [nope får en att se tjock ut]
5. Stoppa In Den I Arslet [omöjligt]
6. Tänka på mamma och pappa under arbete... [min hjärna har ingen sexuell koppling med ballen]
7. Köttbulle tekniken [Funkar inte]
8. Ring ÖoB [Telefonen ligger i köket...]
9. Rulla Igenom Köket [ont att rulla över "magen"]
10. Doppa i varma nudlar....ehm...AH! [inte vågat]
(Idiotiska)
9.
10.
#93 Ståhlberg För hans ödmjuka kommentar! :-)
#100 clone! GrattiZ! :-)
#200 wajje^ GrattiS men du kunnde kommenterat lite mer! ;D
Jag har ett stort problem och vänder mig därför till mina trogna rådgivare på FB.
Mitt problem lyder som följer; _VARJE_ morgon har jag ett "stort" problem med min morgon-bånge, har aldrig vaknat utan den...
men det är inte det som är problemet problemet är att jag måste gå igenom köket för att komma till toan, inte bra med tanke på att hela familjen sitter och äter frukost i ungefär 4 timmar, det är inte aktuellt att vänta för det brukar trycka på rätt bra i blåsan på morgonen.
tidigare har jag försökt med att böra en morgonrock eller liknande framför midjan, lagt upp den rakt upp så att den inte synns lika mkt & gått baklänges och haft ngn dålig ursäkt....
det börjar också bli ont om tid jag menar den växer mer och mer hela tiden och blir allt svårare att dölja!
HJÄLP MIG FRAGBITE!!!
Tips På Nya Knep! Alla tips är välkommna! ;-)
Tack på för hand///ZuuP
(effektivaste)
1. Silvertejp! [funkar lite, Gör ont att ta bort]
2. Balongdans [hade inte modet till att testa]
3. Ställa klockan och gå upp och pissa [Funkar]
4. Trippla Kalsingar [nope får en att se tjock ut]
5. Stoppa In Den I Arslet [omöjligt]
6. Tänka på mamma och pappa under arbete... [min hjärna har ingen sexuell koppling med ballen]
7. Köttbulle tekniken [Funkar inte]
8. Ring ÖoB [Telefonen ligger i köket...]
9. Rulla Igenom Köket [ont att rulla över "magen"]
10. Doppa i varma nudlar....ehm...AH! [inte vågat]
(Idiotiska)
9.
10.
#93 Ståhlberg För hans ödmjuka kommentar! :-)
#100 clone! GrattiZ! :-)
#200 wajje^ GrattiS men du kunnde kommenterat lite mer! ;D
Morgon-bånge?
822 personer har röstat