Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

OTROLIG tur!

Postat av Perserkatten den 26 Juli 2007, 08:52
21 kommentarer · 18 träffar
För en vecka sen ungefär så hade jag en sån otrolig tur att jag undrar om någon varit med om liknande samt hur stor chansen egentligen var. Jag var med några polare på solvalla och tippade på trav. Fyllde i en kupong för mimimala insattsen bara helt på chans, kan inget alls om trav och hästar. Tro det eller ej man jag vann den lägsta vinsten och blev några hundralappar rikare. Sen på vägen hem tänkte jag att jag ska köpa en trisslott för turen håller väl i sig. Tro det eller ej man jag vann 5000 kr på den. Jag fyllde direkt i en lottorad som det var dragning på dagen efter.

Tro det eller ej men jag vann på den också, inga stora pengar men några tusenlappar blev det.

Någon som varit med en liknande tur? Tror ni att tur kan hålla i sig eller smitta av sig? Spelade bra på pcw i de dagarna också.

Någon annan som varit med om liknande?
Föregående tråd
Nästa tråd

21 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 21 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..