Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Jagad av

Postat av farzzanlol den 25 Juli 2007, 17:07
56 kommentarer · 361 träffar
Kom nyss hem från min polares stuga i Sundsvall och har nog upplevt den läskigaste natten hittils.

Vi gick ut varje natt för att det bara var läskigt och sånt så hade vi gått 3-4 km från stugan på en motorväg och skog på båda sidorna. Så kommer vi till en rastplats och vi sätter oss där och lyssnar på musik, så hör jag och min polare nått ljud ifrån vägen ( vi satt i en kurva ) bakom oss, men vi tänkte väll att de var nån fågel.

Sen kom det närmare och min kompis började springa och sa åt mig " SPRING " så ja kutade allt jag hade och så ska jag ju ramla och skrapa upp armar & ben, men när jag kollade bakåt var det 2 st Grävlingar, snabba som tusan som jagade oss.

När jag ramlade var dom 6-7 meter ifrån mig och ja kom upp på 1 sekund och kutade allt ja hade , sen vände jag mig om och då var han precis bakom mig men då hoppar jag och min kompis ner för en bro ( inte hög ) och gömmer oss i buskarna där och dom försvinner.

Kan dom bryta bena på en som vissa säger eller vad gör dom?

EDIT : vet ens inte om det var grävlingar men det kan ju inte vart nå annat.

Ska lägga till att dom lät jävligt konstigt med
Föregående tråd
Nästa tråd

56 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 56 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..