1
Vad tycker ni jag skall göra?
Postat av Commandoo den 15 Juli 2004, 16:30
36 kommentarer · 308 träffar
Jag sommarjobbade 3 veckor på ett fritids i Sköndal Skolan södert ort i sthlm och jag slutade 2.a juli från dem de va fett jobbigt tyckte jag och dem skulle ha skickat min närvarorapport innan den 7.e juli för då skulle jag få min lön 15.e idag men jag ser ingen jävla lön och jag skulle köpa ny dator för lönen jag har väntat på ny dator fett länge nu... 2.juli var en fredag dem hade tid att skicka? dem HADE TID ALLA DAGAR!
Jag ringde nyss till sköndal skolan expedition som skall skicka närvarorapporten men nee dem har stängt resten av sommaren nu!?? ringde då fritidset och "sa" lite grejer i deras telefonsvarare och bad dem *ittjävlarna ringa upp... vad tycker ni jag skall göra? nu får jag vänta till 26.e juli 11 jävla dagar... PALLA ... vad tycker ni jag skall göra? vad tycker ni om sådant? skall jag åka dit med bussen och ta ett rejält snack med dem? så jävla surt
Jag ringde nyss till sköndal skolan expedition som skall skicka närvarorapporten men nee dem har stängt resten av sommaren nu!?? ringde då fritidset och "sa" lite grejer i deras telefonsvarare och bad dem *ittjävlarna ringa upp... vad tycker ni jag skall göra? nu får jag vänta till 26.e juli 11 jävla dagar... PALLA ... vad tycker ni jag skall göra? vad tycker ni om sådant? skall jag åka dit med bussen och ta ett rejält snack med dem? så jävla surt