Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Har ett grymt drygt problem med ventrilo

Postat av tabanått den 24 Juli 2007, 02:51
6 kommentarer · 119 träffar
Det är så att när jag går in på en server vilken som hellst så pker jag bara in och ut ( reconnecting 3,2,1) ni vet.
Det blir så JÄMT ! och det är riktigt irriterande, så jag undrar om det är någon som vet hur man kan fixa så det ordnar sig och fungerar ordentligt.
Har för mig att routern kan ställa till med vissa problem till exempel så kan jag inte installera world of warcraft här hemma utan fick lov att ta den till en polare och installera pga att min router inte tillät nånting och jag vet itne hur man ändrar inställningarna på den. På min förra dator jag hade för ett år sedan ungefär så fungerade det helbra men då hade vi också bara en dator i huset och den var direktkopplad till adsl grejjen. Nu har vi en router kopplad till adls grejjen och från den går min kabel till datorn och ett trådlöst till mamma å pappas dator. Kan det vara nått med de som ställer till de ? eller vet ni vad det är ? skriv snälla !

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 6 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..