Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Gone streaking!

Postat av Psomo den 23 Juli 2007, 13:58
8 kommentarer · 215 träffar
Tjennare Freggabajjt!

Såhär ligger det till med dagens tråd, att efter att ha varit på ett litet scoutläger som hade ca 20k deltagare + Snook var på så har jag nu sovit typ ett dygn.

Då börjar jag reflektera över vad jag har varit med om.

Jag har bangat från fördomssnack och sovit på en äng, kastat kottar, pinnar och snus på ryssar som inte kunde engelska, jag har blivit bithcslappad av någon randomfjortis för att jag tallade henne på röven i sovsäcken, har jag försökt dränka en 12-årig grabb för att han kallade mig fitta, jag har stormat en scen och garvat åt den tjocka funkisen som inte orkade upp för handikapprampen upp för att slänga ner mig och jag har streakat.

Bland annat.

Det som man skryter om mest för polare och liknande är kanske att man streakade genom den tyska delen av lägret. Vi sprang runt en s.k ruta och de som varit på festivaler och liknande kanske fattar vad jag menar.

Liksom det är stora "vägar" i ett rutmönster och vi tog en sådan.

5 pers på mellan 15-24 år lubbade allt vad dom pallade (typ 1 km/h i mitt fall) till bakgrundsmusiken av fjortisarnas buanden och de lite äldre personernas glada hejjanden.

Fast sedan kom jag på att det räknas ju som blottning.

Eller gör det det?

Och är det något att skryta om, att streaka?

Och var det någon som var där som såg oss? :)

M.v.h Psomo.

P.S För er som är efterblivna så är streaka att springa naken.

Helt naken.

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 8 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..