Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Helikopter på gården!

Postat av kARATEFYLLA! den 22 Juli 2007, 21:15
66 kommentarer · 96 träffar
Tjenare fragbite.

Det var så att jag satt inne på wow för ett tag sen och lirade bg.

Då hörde jag plötsligt ett helikopter ljud komma närmare och närmare, men det ignorerade jag som alla andra helikopter ljud.

Efter några sekunder kom det närmare och min kära mor ropade att jag skulle komma till fönstret. Jag springer det snabbaste jag kan och tittar ut ur fönstret och ser en helikopter 50meter från mig som håller på att landa vid våran vändplan i det lilla radhusområdet. Eftersom jag är nyfiken av mig så springer jag fram till helikoptern och frågar vad som har hänt. Omringad av ambulanser och poliser får jag svaret att en 15årig kille (min kompis) har hoppat från 6våningen eftersom hans flickvän gjort slut med honom. Jag följer med ambulansvårdarna till kroppen. Först förstod jag inte att det var min bästa vän förrän jag såg hans kropp. Vi kan kalla honom Krister. Det var då jag verkligen förstod allvaret.

Krister förs från platsen till helikoptern medvetslös.

Jag frågar helikopterföraren om jag får följa med till sjukhuset men svarade bara med ett nej.

Nu sitter jag här 30min senare och undrar vad jag ska göra. Jag har ringt Kristers föräldrar och de är på sjukhuset.

Vad ska jag göra?

Ska jag åka in till sjukhuset eller bara vänta?

MVH FlaskaN^

OBS: Detta är ingen myt, det kommer säkert upp på aftonbladet ska ni se.

EDIT: Hans kompis som ringde 112 berättade ju att det var pga att hans flickvän gjort slut.

66 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 66 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..