Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Apelsajn aka f0zkarn.

Postat av mAcro--- den 22 Juli 2007, 00:39
80 kommentarer · 50 träffar
Hej, asså jag orkar inte med han längre.

Apelsajn, har mött han flera ggr, men detta var droppen.

asså vi möttes på en "kompis" pracc känner han inte som kompis, men vi har varran på msn etc, och nej nu kommer alla tro "oseriöst" "noobs". Men nej! Jag är inte noob. Har rätt feta meriter så som cup vinnare ett x antal ggr på mitt riktiga acc här på fb. Som jag dock inte vill smutsa ner med sånna här skit trådar.

Iallafall. Apelsajn, Han är så jävla grym(?) det går inte ta han, vi hade 3-4, 4on1 lägen mot han, det går bara inte. Nån som vet vem han är? Spelar han i nån bra klan? Han är bara oseriös mot mig på msn och säger NiP osv :( , inte för att jag tror att han inte skulle platsa i nip, seriöst alltså. Och somsagt, jag är inte noob.

Taget från msn:
Hugo säger:
ärligt, fuska du?
zaimon fo sho *** säger:
a
Hugo säger:
seriöst?
zaimon fo sho *** säger:
a, kan printa på mitt nyligen vacbannade acc :/

så gav han mig denna bild.

http://www.fuskbugg.se/pub/mis c/gfj.bmp

asså ärligt? nån som lirat med han eller dyl.

det jag vet om han är att han lirar 24/7 verkar vara n0lifer.
han skryter hela tiden om lag de tar, tex MJAOMODE, mirror, arcade osv osv. Har även speccat han när han vart på lan och även då är han otrolig.

Så vad tror ni fusk eller leet? Isåfall kan killen tjäna pengar på gaming asså.
Föregående tråd
Nästa tråd

80 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 80 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..