Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Aion Online

Postat av hawt den 20 Juli 2007, 00:08
29 kommentarer · 180 träffar
God kväll allesammans!

Tänkte bara berätta för er som inte vet om det. Det kommer nämligen ett nytt MMORPG spel till dator som heter Aion Online. Det ser riktigt snyggt och fräscht ut, och musiken kan jag inte precis klaga på. Aion Online är ett spel utvecklat av NCsoft, som bland annat ligger bakom Lineage 1 & 2, och har utgivit spel som Guild Wars och City of Heroes.

http://www.aiononline.se/index .php - Där har ni en riktigt bra svensk sida om Aion Online. Där finns det ett forum, bilder, filmer och en massa annat!

För er som har sett/ska se filmerna, vad tycker ni om spelet? Är det värt att ge spelet en chans när det kommer? Låt mig påminna er att det fortfarande inte finns ett officiellt releasedatum än, men som jag har förstått så ska det släppas under år 2007.

Edit: Ännu mer förseningar. Sägs att det ska vara klart 3:dje kvartalet 2008. Jag tycker det är bättre att dom fixar alla buggar m.m. istället för att släppa spelet tidigt.

Ser Aion Online bra ut?

70 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

29 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 29 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..