Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

nytt headset! Gief tips!

Postat av iokj den 19 Juli 2007, 15:45
55 kommentarer · 199 träffar
Edit: många utav er skriver sennheiser ser jag? ,men då frågar jag er igen, vilken modell? finns cirka 20 stycken. vilken är den bästa?

Hejsan. Det är så att jag ska köpa nytt headset nu i veckan :) eller nästa (lönen kommer ju) :). Just nu sitter jag med ett par ruttna clas ohlson hörlurar :<

Ska iallafall köpa in mig ett par nya, mellan 500-1000 kr.. och jag vill ha det bästa, men har kollat runt lite här på fragbite & google. efter recensioner. och jag har kommit fram till att alla verkar bra enligt dem som skriver!.

Vill ha ett par som är bra kvalite, inge plastigt som behövs tejpas efter 1 veckas användande.! tex (Icemat)!

Så jag hoppas någon kan ge mig lite bra tips & länkar.

Vill ha ett par som är bra kvalite, mycket bra ljud & mikrofonen är nog viktigast!. Många klagar på min just nu att den brusar? är det för det är USB? . ingen aning, Många säger att dem nya headsetten kräver 5.1 ljudkort? jag har då inte en aning om vad jag har eller hur jag kollar upp det! ( http://www.komplett.se/k/ki.as px?sku=321530 ) datorn jag har, står inte där heller!

Aja, tänkt länge att köpa razers headset ! men jag vet inte, någon som har som kan säga hur det är? .. !

Hoppas på bra svar iallafall, p12 kan skippa i o skriva :)

Tack i förhand, kjam!

55 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 55 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..