1
vill få bort underhudsfettet på magen
Postat av Kidan den 16 Juli 2007, 02:23
23 kommentarer · 795 träffar
Hej alla FBARE, nu äre så att jag har tänkt att jag ska deffa* bort allt underhudsfett jag har på magen så mina magrutor kommer fram!
Jag är INTE tjock eller något sånt, vill bara få fram magrutorna under allt underhudsfett, om jag drar undan fettet så ser jag dom mkt tydligt, vill ha så utan att behöva dra undan*
Jag gymmar varannan dag och börjar äta nyttigt..
Jag tänkte om någon kunde hjälpa mig genom att få bort nästan allt på 1 månad, innan skolan börjar alltså;D, har hemmagym så gym e inte något problem.
kan ni ge era råd, så är ni jättesnälla!
Och just det, undrar en sak, är det bäst att springa / gå, om man gör det i samma sträcka och på samma tid?
// Kidan
#2, gjort det, kom på vad klockan va, blev trött, fråga på fb..
Jag är INTE tjock eller något sånt, vill bara få fram magrutorna under allt underhudsfett, om jag drar undan fettet så ser jag dom mkt tydligt, vill ha så utan att behöva dra undan*
Jag gymmar varannan dag och börjar äta nyttigt..
Jag tänkte om någon kunde hjälpa mig genom att få bort nästan allt på 1 månad, innan skolan börjar alltså;D, har hemmagym så gym e inte något problem.
kan ni ge era råd, så är ni jättesnälla!
Och just det, undrar en sak, är det bäst att springa / gå, om man gör det i samma sträcka och på samma tid?
// Kidan
#2, gjort det, kom på vad klockan va, blev trött, fråga på fb..