Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Kontroller vid uppkörning

Postat av grodd den 12 Juli 2007, 17:48
13 kommentarer · 143 träffar
God dag, fragbite.

Imorgon, fredag, är det tänkt att jag ska ta mitt körkort. Allt har flytit jättebra med körningen i sig osv, men det är en grej som jag totalt glömt bort och det är inre- och yttre säkerhetskontrollerna.

Jag har listat ut följande:

Vid en inre kontoll ska följande undersökas;

* Färdbroms

* Styrservo

* Tuta

* Spolarvätska

* Parkeringsbroms

* Vindrutetorkare

Vid en yttre kontroll ska följande undersökas;

* Bromsljus

* Bilnkers

* Hel- och halvljus

* Parkerinsljus

* Däcken (Spårdjup)

Vid kontroll av motorutrymme ska följande undersökas;

* Bromsvätskan

* Motoroljan

* Kylavvätskan

* Servovätskan

* Spolarvätskan

Men jag är inte säker på att det här är korrekt. Jag är alltså rädd att jag missat något. Om det finns någon vacker figur där ute som kommer på någonting jag inte skrivit upp, så vore jag tacksam om den personen i fråga kan slänga upp en kommentar här i tråden.

Jag kan även nämna att jag sökt i forumet efter en liknande tråd, men inte funnit någon som behandlat det här ämnet. Om någon mot förmodan vet om en sådan tråd, var då god länka den i tråden.

Jag reserverar mig för ev. stavfel, särskrivningar och syftningsfel.

**EDIT**: Eftersom jag nu anser mig ha fått de svaren jag velat ha så tänkte jag mig att en ny fråga kanske skulle passa bra. Så, ungefär hur lång tid är själva uppkörningen? =)

**EDIT** Även om jag inser att det är få som bryr sig så väljer jag ändå att skriva detta; idag kl 11.32 fick jag mitt körkort. =D Pussar
Föregående tråd
Nästa tråd

13 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 13 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..