Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Slagsmål på charter

Postat av Litsor_Skilsor den 12 Juli 2007, 08:55
87 kommentarer · 850 träffar
Jag har aldrig varit på nån charter resa typ till bulgarien eller grekland och har därför några frågor.

Om man hamnar i slagsmål och nitar nån är polisen där direkt som de är i Sverige eller skiter de i om skandinaver bråkar med andra skandinaver? Vad får man för straff för misshandel i de länderna?

Vad händer om man blir haffad av polisen på ett sånt ställe, jag antar att de är ganska hårda?

Är det olika beroende på om man slåss på "bargatan" eller slåss inne på ett ställe? Vad jag hört så har de knappt dörrvaktet/vakter där nere, de har möjligtvis såna som tar betalt för inträde men det är allt vad jag hört, stämmer det?

Får man ta med teleskop batong på flyget ner? Om inte går det att köpa sånt där nere?

Är sexköp lagligt i de länderna som det är i tyskland och holland? Finns det nån åldersgräns på hur gammal man måste vara isåfall? T'änkte inte på mig själv när det gäller åldern men har en polare som är 15 och som är oskuld som fyller år som vi kansje tänkte bjuda på en "present"
Föregående tråd
Nästa tråd

87 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 87 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..