1
asså!!!
Postat av Alphie den 11 Juli 2007, 05:01
23 kommentarer · 133 träffar
va fan!! morsan e hel galen!! hon kom upp på mitt rum för 30 min sen och kastade en kudde på mitt huvud (sitter med ryggen till mot dörren) och då blir jag rädd och hoppar till och frågar vad fan hon gör?? dåå går hon fram och drag mig i håret, och säger till mig kompis (calle) att han ska gå hem, (vi lanar).. ¨så säger jag nej det ska han inte alls de, då säger hon att vi har hållt en hög ljudnivå hela natten, och att hon inte kunde sova, blablabla, såå gick hon iväg, sen nu för 15 min sen, så kommer hon igen och stänger av min dator, och säger till calle att han ska gå ut, och så blyg o dum som han är så går han ut från huset och då säger mamma: om du kommer in igen så slänger jag ut datorn, du får komma hit imorgon o hämta datorn, haha såå han gick hem, va fan. tror fan jag ska göra nåt skit mot henne nu, BRB återkommer
Gick ut i städ skåpet och tog en hink med vatten, smyg in på hennes sovrum, när jag öppnade dörren, frågar hon vad jag gör och säger nej calle ska inte in mer, trodde väl att jag skulle fråga det, hon låg med kudden över huvudet, och då säger jag, Mamma. då kollar hon upp och jag kastar vattnet över henne, OCH DÅ får hon ett jävla damp och skriker som fan, haha och jag sprang in på mitt rum och låste, och hon efter och bankade på dörren och skrik att hon skulle till sos imorgon, lät faktiskt som hon grät eller nåt, kanske var för att hon var så arg? men va fan så som hon gjorde mot calle gör man inte..
Gick ut i städ skåpet och tog en hink med vatten, smyg in på hennes sovrum, när jag öppnade dörren, frågar hon vad jag gör och säger nej calle ska inte in mer, trodde väl att jag skulle fråga det, hon låg med kudden över huvudet, och då säger jag, Mamma. då kollar hon upp och jag kastar vattnet över henne, OCH DÅ får hon ett jävla damp och skriker som fan, haha och jag sprang in på mitt rum och låste, och hon efter och bankade på dörren och skrik att hon skulle till sos imorgon, lät faktiskt som hon grät eller nåt, kanske var för att hon var så arg? men va fan så som hon gjorde mot calle gör man inte..