1
VGX2 Robotic Vagina
Postat av Siv den 9 Juli 2007, 22:55
7 kommentarer · 1 880 träffar
Har precis köpt mig en VGX2 Robotic Vagina som är så omtalad och sägs vara en hel automatisk onanimaskin för killar! :) Men nu är det så att jag testade då denna , brassa upp dasen så den stog i taken slängde på Robotic Vagina och sen öste på för fullt, men sen så hände inget mer.. saken där inne bara snurrade och jag känns bara lite men inget märkvärdigt och den går ju inte fram o tbx som jag väntat mig.. måste ju göra själva rullaskinn rörelsen själv.. så helautomatisk va den ju inte.. och den låter jävligt högt ( inte att tänka på att dra igång den när alla sover) och sen ger den ifrån sig ett prutt ljud lite då o då :S , =]
tänkte bara höra om nån annan testat o tycker den är bra, eller om min är fel, eller om jag gör fel ( fick ju ingen manual till den )
själv tycker jag den är hel sämst :P bättre att köra gammal rullabäver ist för manicken :
tänkte bara höra om nån annan testat o tycker den är bra, eller om min är fel, eller om jag gör fel ( fick ju ingen manual till den )
själv tycker jag den är hel sämst :P bättre att köra gammal rullabäver ist för manicken :