Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Problem

Postat av ojoj den 6 Juli 2007, 02:28
6 kommentarer · 55 träffar
hejsan alla fragbiteare jag vet att fb inte är bästa stället att vända sig till men nu behöver ja ALL VETTIG hjälp ja kan få. Så nån vetig lär de väll finnas här inne ..

De är så att ja har bråkat me min bästa vän riktigt rejält och nu hatar hon mig skit mkt. Sen när ja försöker ja prata me henne då får ja inga vettiga svar och på msn har hon blockat mig:/. Men aja ja vill skit gärna vara vän me hon och ja ångrar de duma ja gjort henne men lixom de verkar bara som allt är mitt fel. Ja vill ju ha henne tbx som vän men mest rädd är ja nog för hon ska sprida hemligheterna ja sakt till hon. Jag har frågat om de finns nåt sett som ja kan gott göra hon på men hon säger att de kan ja inte för ja krossa hennes hjärta.

Så nu snälla ja behöver tips/hjälp om hur ja ska kunna bli vän me hon igen. snälla bara seriösa. och ja skiter i om ja inte stavat rätt för de vet ja att de suger ja på.

(orkar inte skriva hela bråket de skulle ta hela natten)

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 6 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..