Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hackad dator lr msn..

Postat av LoaT den 6 Juli 2007, 01:34
19 kommentarer · 21 träffar
Tjena,
Jag fixade min dator för typ 2 veckor sedan och för ungefär en vecka sen så märkte jag att den började sega som fan..
Jag tänkte att det var processorn eftersom den inte är så bra, men för typ 20 minuter sen när jag satt på msn så sattes winamp igång me nån jävla astrid lindgren låt..
Jag tänkte, vafan är för cp nu då.. och stängde av den, winamp sattes på nåra ggr efter det och sen sluta det..
Då så började det skrivas av sig själv på datorn, jag blev as arg och trodde att det var en kille på min msn som gjorde nått bara genom msn..
Men sen så när jag fråga han så sa han nej och att han inte kan sånt, så nu vet jag definitivt att det är någon som har hackat sig in i min dator och förstör.
Vad kan jag göra åt det förutom att formatera?

Jag använder BBB's egna virusprogram där jag paya 39 spänn i månaden och det tkr jag fan att datorn ska vara säker för -_-'
Jag har igång windows brandväggen samt virusprogrammets egna.

Har du blivit hackad någon gång?

64 personer har röstat

19 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 19 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..