1
vad kan hända?
Postat av Låst Konto 49333 den 5 Juli 2007, 02:42
7 kommentarer · 150 träffar
Hej för nån dag sedan vart mina 2 polare tagna av polisen pga att de rökt på, deras 2 vänner var också med men polisen tog endast de 2 andra och lät de andra stanna alltså de va 4st men 2 tog dom och 2 fick gå. Så om nu det händer något med dom 2 som vart tagna för de är ju klart de får förhör osv.. och dom fick pissa samma dag hos polisen, men vad händer med de 2 som fick gå? Kan dom bli busted enfast om polisen inte tog in dom och sa att dom fick gå?
#4 Men klart dom kan ta in dom på förhör jag menar mer nåt staff, de kan dom väl inte få eftersom att polisen inte tog dom och då gjorde polisen isåfall fel?
det va ett jäfla tjat om den där haxxninjan ;S?
#6 Ska jag vara ärlig fick jag IG i svenska, för er som inte trro mig så kan jag beskriva hur de ser ut har inte pappret framför mig men det är *** där betyget ska stå.
#4 Men klart dom kan ta in dom på förhör jag menar mer nåt staff, de kan dom väl inte få eftersom att polisen inte tog dom och då gjorde polisen isåfall fel?
det va ett jäfla tjat om den där haxxninjan ;S?
#6 Ska jag vara ärlig fick jag IG i svenska, för er som inte trro mig så kan jag beskriva hur de ser ut har inte pappret framför mig men det är *** där betyget ska stå.