Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Stulen mobil

Postat av SeriX^pajken den 4 Juli 2007, 00:26
36 kommentarer · 76 träffar
ok, ska börja med att säga att jag bor uppe i arvidsjaur och har åkt ner hit till sundsvall på lan med min klan. vi har haft enormt trevligt,.

iaf., i lördags så ringde det nån till "vi kallar han "BENNY" (som bor i huset) å frågade om det var fest osv. (hans närmare vänner ) VISSA IAF.

-näh, inte direkt,

(dom i telefon) -ähmen vafan, vi kommer ändå,. kan lira poker eller nå,. sure, jag älskar poker så varför inte?.

dom knackade på och klev in 2H efter det att dom ringde, blev som en lite "surprice" efersom vi trodde dom hade hittat på nå annat. men vi satt då iaf å lirade en pcw mot nån randomklan när dom 8personerna kommer in (hyffsat tankade), började leva om som fan, vi gick sinne å skrek åt dom å knipa igen. vilket dom även gjorde :P.

men efter matchen så gick jag upp, smakade lite Brännvin och snackade med folket. "hade lagt telefonen bredvid skärmen som vanligt, dvs NERE." när jag sedan kom ner efter en sisådär 15 minuter en kvart så praccade vi lite till. sedan så ville några av tjejerna på "festen" prova lira lite. snäll som man är såå lät man dom få göra ett HS eller två. en av killarna lånade "BENNYS" dator och satte sig på lunarstorm. haha, iaf,. var det inge mer med det, men när festen var slut morgonen därpå, så vaknade jag i soffan nere, kikade på klockan som hängde mot väggen 15:44. fyfan. jag skulle då ringa mor min (eftersom jag ska hem imårn) var tänkt idag men blev uppskjutet. I vilket fall så hittade jag inte mobilenm vi var 4st som sökte igenom det lilla huset, även utomhus eftersom jag varit och tränat lite bakåtvolter och trickat med fotbollen. men vi hittade den INTE, vi sökte mer eller mindre tills igår, då vi kom på att nån kan ha "snott den", å idag kom det beväntade samtalet,

anonym - jag vet vem som har SeriX´s mobil. han sa det osv, å nu vet vi.

tydligen så har han fått med den hem av en slump. och låter som att kortet till telefonen är förstört.

min fråga är då, vad ska jag / vi göra.

#1 Polisanmäla.
#2 snacka vett med han å få betalt för de förstörda grjerna.
#3 låter det avra, vadå en mobil. w800i mer eller mindre ?.
#4 vad skulle ni gjort ?

Vad skulle du Göra

139 personer har röstat

36 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 36 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..