Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Tjejer & toalettpapper

Postat av fnekkifnekki den 3 Juli 2007, 21:02
294 kommentarer · 5 892 träffar
Ja, tjejer är som gåtor. Kommer nog aldrig förstå hur dom fungerar riktigt. För inte så länge sedan gjorde jag en upptäckt. Jag har under en längre tid kartlagt tjejer förbrukning av toapapper. Japp ni hörde rätt, detta är ganska så intressant endå.

Jag har kommit fram till att tjejer är dom som konsumerar mest toapapper. Fast längre än så har jag icke kommit. Min nästa uppgift är att ta reda på vad fasen dom gör med pappret.

Jag menar, visst händer det att man torkar sig i skitan många gånger efter man varit på toa och rövhålet aldrig blir "rent". Man torkar så mycket att det känns som om man torkar sig i röven med sandpapper till slut. Men trotts detta kan jag lätt leva på en rulle i 2 veckor om inte mer.

Dom gånger jag har haft tjejer på besök, specielt när man haft fest och tjejer har varit med. Dock bara förfester så det är ju rätt korta fester då. DÅ har toapeppret alltid minskat till 2-3 meter kvar eller helt slut även fast rullen var ny.

VAD GÖR DOM MED TOAPAPPRET!? Jag tror knappast att dom sitter och skiter på en "publictoa". Ja menar jag är kille och har grova svårigheter att skita i/på en annan toa. Gör det bara hemma. Men aldrig om jag har en tjej i närheten.. Vette fan varför men klarar inte av det bara.

Har lite teorier om vad dom gör med pappret.

TEORI #1
Dom använder pappret som silencer när dom kissar eller skiter. Men främst skiter. Dom lägger flera lager papper i toan för att minska ljudet när bajset träffar vattnet :D.

TEORI #2
Dom äter pappret, tycker det är gott och har säkert läst i tidningen Frida eller något att man inte blir tjock av toapapper.

TEORI #3
Dom stoppar in toapapper i BH eller byxorna för att förstora brösten eller rumpan. Fast man lyckas ju nästan alltid komma innanför och då känner man inget papper så det är endå ytterst inte troligt att dom gör. Men en teori ialf, dom kanske smyger ut pappret på något vänster innan man tallar på tuttarna?

TEORI #4
Dom kanske tycker om att jävlas? Stoppar ner toapappret i toan och spolar så hela rullen tar slut?

Jag vet att ingen av dessa teorier är specielt logiska men det är heller inget logiskt med det hastiga försvinnandet av toapapper. Så kan någon berätta för mig vad fan tjejer gör med toapappret för det tar alltid slut när dom varit på besök.

Någon som har upptäckt detta?

Någon som har upptäckt detta?

855 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

294 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 294 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..