Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Misslyckat

Postat av Gustaf88 den 2 Juli 2007, 23:33
15 kommentarer · 129 träffar
Jag och 3 polare åkte till plugget dagen innan studenten, 2 st var nämligen sugna på att klättra upp på skoltaket och skriva något studentskämt typ. Jag och min polare som lirade fotbolls tills vi blev uppringda och tvugna att köra dit dem med bilen. Vi "höll" utkik och de höll på. Det slutade med att efter att ha hållit på och skrvit på taket kommer det 3 vakter och tar fast dem. Sen kommer en vakt och tar mig och min polare också men vi blir släppta efter en liten stund eftersom vi höll fast vid vår version av det hela (som också var sann). De blev däremot fasttagna för "klotter" eller något. :D misslyckat eller vad? Pinsamt dagen efter (på studenten) ;)

Jag vill tillägga att jag inte var delaktiv bara körde dit dem så vill inte bli erkänd som tuff eller något som några verkar påstå, bara skrev en pinsam student
Föregående tråd
Nästa tråd

15 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 15 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..