Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Tysk version av Lunarstorm

Postat av Tjej_hatare den 1 Juli 2007, 23:42
38 kommentarer · 125 träffar
Hej!

Jag var på semester utomlands för en vecka sedan ungefär och då träffade jag några sjukt goa tyska brudar, vi hade riktigt kul tillsammans. Jag är 17 år och de är också 17 år. Jag var där med mina kompisar. På vår näst sista dag så började min kompis må dåligt så vi var tvugna att åka till sjukhuset. Det visade sig att han hade blindtarmsinflammation så vi övernattade på hotellet. Den sista dagen så åkte resterande gruppen av kompisar till hotellet och packade allt och sedan drog vi tillbaka till sjukhuset och hämtade kompisen som skulle opereras i Sverige (istället för i Egypten). Hur som helst, jag han aldrig ta farväl till tjejerna (strulade med den ena, som jag gillar oerhört mkt). Jag vet att de vill ha fortsatt kontakt med mig eftersom vi hade snackat om det tidigare. Men i och med att vi inte sågs före hemfärden så har jag inte fått någon kontaktinfo om dem.

Förmodligen så är det kört, men jag har gått omkring och bekymrat mig sedan vi åkte.

Problemet/frågan: Jag vet att de har MSN för det sa dem. Och jag vet att de har någon typ av "tysk lunarstorm". Mer vet jag tyvärr inte. Jag skulle säkert kunna hitta dem på en sökmotor eller liknande på en "lunarstormsajt" eftersom jag vet vad de heter och var de bor ungefär. Så om ni vet någon samlingsplats för tyskar var vänliga och skriv!

P.S. Jag har kollat på myspace och young.de utan lycka.

Jag har förmodligen inte kommit rätt men det är värt ett försök, jag är verkligen desperat. Sådana tjejer hittar man inte på daglig basis.

Tack på förhand!

38 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 38 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..