Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Inloggningsproblem!

Postat av Bizzy D den 30 Juni 2007, 22:21
6 kommentarer · 120 träffar
Tja,Hallå,hej,tjo vad ni vill!

Har ett jävligt jobbigt problem med min dator, det är så här att jag inte kan logga in. Ni alla som vet så kommer det upp en ruta med mitt användarnamn och lösenord. Jag har inget lösenord utan ska klicka enter direkt men det, hmm hur ska jag säga ja det bara hänger sig direkt den börjar små ladda men efter cirka 10 sekunder så kan man inse att den är död.
Skiten bara stannar upp och det är fan långsammare än jag vet inet vad.

Har inte testat formentera men är inte långt ifrån att göra det.
Har tryckt in alla sladdar i burken, hdd, ja det mesta som sagt finns inte mycket mer att trycka in.
Ni vet kanske något jag inte testat som jag bör testa direkt, men om ni inte vet så är väl det enklaste svaret :- FORMENTERA!!!!!!

Tyvärr så kommer ungefär hälften av svaren om det kommer vara oseriösta men sedan vet jag att här finns kunnigt folk inom detta område som kan ge mig ett seriöst svar. Så tackar för de som ger mig ett seriöst svar :).

Vet inte om jag har missat att skriva något som ni behöver veta men om jag gjort, gör det så enkelt som möjligt och skriv det här, ja helst här annars vet jag ju inte >..
Föregående tråd
Nästa tråd

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 6 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..