Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Man's work poem

Postat av Nattk0 den 29 Juni 2007, 02:10
2 kommentarer · 151 träffar
abå!

jag behöver dikten eller vad man ska kalla det från tv-serien Man's work eller på svenska: ett jobb för en riktig man som just nu går på tv4:a

Jag vill alltså ha dikten som jag tror är i början eller om det är i slutet, hittar inte några eps på internet så jag kan kolla å höra vad han säger, för det är en kille som läser upp. I slutet av dikten säger han iaf then my son, you're a real man eller dylikt. Vore najs om nån har den eller typ kan länka till den.
Åååh tro fan inte jag har sökt nog mkt, har sökt på BRAVO (dem som gjort serien typ) hemsida i deras forum om just denna serie. Jag har sökt på google ett bra tag, så jag tänkte att jag måste vända mig någonstans å då blev det fb, tyvärr. Så snäll hjälp mig någon ;>

ALLTSÅ dikten i början eller slutet på serien Man's Work (ett jobb för en riktig man) Med Ashley *****
Föregående tråd
Nästa tråd

2 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 2 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..