1
Viktigt i-landsproblääm!
Postat av Psomo den 27 Juni 2007, 22:42
4 kommentarer · 34 träffar
Tjenare FreggaBajjt!
Nu är det såhär, att jag softade fett hos min negroida polare förut och blev sugen på att pissa.
Då kom det upp massa flashbacks från alla andra gånger som jag pissat i mitt liv, och det är ju ett par gånger nu när man uppnått den respekterade åldern av 16,5 år.
Övningsköra och allt får man göra, det är skojj.
Ni vet, man ska starta bilen i backe så står det någon annan övningskörare bakom som inte kan använda bromsen så hon stannar 1 dm bakom så att man rullar bak på henne.
Värsta idioten.
Hursomhelst, pissa var det.
Så alla andra gånger springer man in på dass, slår till med högerhanden mot väggen, för att slå på ljuset.
Men då så märker man att ljuste inte alls tänds!
Liksom vafan gör man!?
Alltså finns det ingen lampa, och man pissar på golvet.
Palla sådant.
Hursomhelst så var det dom här flashbacksen från svunna tider, och då kommer jag på att lampknappen ibland sitter på vänster hand.
Så då kommer man ju fram till slutsatsen att ibland sitter knappen på höger eller vänster.
Som alla vet är det bara på fuskbyggen som den sitter på vänster hand.
Så, vad tycker ni om att dom inte är på samma?
Höger eller vänster?
Och vad tycker ni om att övningsköra? Jag tycker att det är asballt :D
M.v.h Psomo.
Nu är det såhär, att jag softade fett hos min negroida polare förut och blev sugen på att pissa.
Då kom det upp massa flashbacks från alla andra gånger som jag pissat i mitt liv, och det är ju ett par gånger nu när man uppnått den respekterade åldern av 16,5 år.
Övningsköra och allt får man göra, det är skojj.
Ni vet, man ska starta bilen i backe så står det någon annan övningskörare bakom som inte kan använda bromsen så hon stannar 1 dm bakom så att man rullar bak på henne.
Värsta idioten.
Hursomhelst, pissa var det.
Så alla andra gånger springer man in på dass, slår till med högerhanden mot väggen, för att slå på ljuset.
Men då så märker man att ljuste inte alls tänds!
Liksom vafan gör man!?
Alltså finns det ingen lampa, och man pissar på golvet.
Palla sådant.
Hursomhelst så var det dom här flashbacksen från svunna tider, och då kommer jag på att lampknappen ibland sitter på vänster hand.
Så då kommer man ju fram till slutsatsen att ibland sitter knappen på höger eller vänster.
Som alla vet är det bara på fuskbyggen som den sitter på vänster hand.
Så, vad tycker ni om att dom inte är på samma?
Höger eller vänster?
Och vad tycker ni om att övningsköra? Jag tycker att det är asballt :D
M.v.h Psomo.
Höger eller vänster?
14 personer har röstat