Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Tjej problem

Postat av _Luring_ den 27 Juni 2007, 19:15
23 kommentarer · 155 träffar
Tjaa FB.

Nu är det såhär att jag å nåra polare hade en mindre fest i helgen, vi var inte många, typ 6 pers.

Ajaa... till saken:

Vi va hemma hos en av mina tjejpolare som förövrigt gjort slut med sin kille för ca: 1 månad sen.

Kvällen började lite lätt med spriten men det blev mer och mer under kvällen. Efter ett tag så var typ alla lite halvfulla. Då ville brudarna kolla på någon film.

Så blev det, och när vi kollade på filmen så lugnade sig dom flesta med att dricka.

Men en av tjejarna, (den jag börjat gilla mer och mer med tiden) fortsatte i samma takt. Innan den här kvällen hade hon typ snackat om att hon ville bli packad. Och så som hon höll på tog den inte allt för lång tid.

I början av filmen hade alla typ snackat och kollat på filmen medans hon mest drack.

Jag satt i soffan med henne och en tjej till. När den andra tjejen gick på toa så flyttade tjejen som jag smågillar närmare mig...

Så ville hon typ sitta och kramas och mysa osv... istället för att kolla på filmen och det säger man ju inte nej till.

Hon börja klaga lite att hon tyckte att jag inte drukit så mkt fast jag inte alls drack nå mindre än någon annan.

Så då började hon hälla upp massa vodka i mitt glas och sa att jag skulle dricka det nu.

Det gjorde jag och så fortsatte det nån gång till på samma sätt.

Och så var hon hela kvällen, att hon ville vara nära mig och hålla på med annat och skita i dom andra.

Ju längre tid som gick så vart hon bara mer och mer närgången.

och det slutade att hon låg och höll om mig och somnade i soffan.

Då var klockan typ 3 eller nå och alla kände för att sova lite.( alla skulle sova över hos henne.)

Nästa dag var allt som normal, då var hon bara lite "närgången" osv...

Vi har varit polare ett bra tag och man vill inte gör nåt så hon inte vill va polare längre. Nu tycktes hon inte bry sig om vad som hände under lördagskvällen.

Sen på söndagen när alla drog hem så gick jag in på msn och då hette hon:Jag är svag och du är oemotståndlig, och dagen efter de i måndags asså så hette hon: För många tankar, för många känslor. Helt enkelt för mycket.

Och så har hon typ dissat mig, asså när jag loggat in på msn så loggar hon ut osv... och när jag skrivit till henne så svarar hon inte.

När jag snackade med alla andra som var där så trodde dom att hon typ börja gilla mig och att det skulle bli något mellan oss snart...

Men när hon gör som hon gör nu så börjar jag undra.

Har även funderat på om hon ville bli full så det skulle underlätta för henne att våga göra som hon gjorde eller om det bara blev att hon var närgången när hon blev full.

Hon har inte vart så förut, jag vet inte riktigt va man ska tro.

Har funderat mkt på vad som hände och blir bara mer och mer förvirrad, ni kanske kan vara till hjälp^^

Tror ni att hon gillar mig eller inte?

98 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

23 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 23 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..