1
arg man. :S
Postat av timmpiie den 27 Juni 2007, 00:16
50 kommentarer · 242 träffar
jag och 5 kompisar idag var nere på fotbollsplaanen (volvoplanen) för att lite lite boll. sen så ska vi köra lite frisparkar och jag drar på ett stenhårt skott som går typ 2 meter över. och där bakom står en man i typ 23 års åldern såg ut dom om han var värsta "killer instinct" och såklart så ska ju min boll komma och träffa honom i ryggen, och så ställde han sig och skrek mot oss; j*vla snorungar, kom hit med er. och vi vart ju rädda och sprang iväg och så hade vi alla cyklarna med oss förutom en kompis som tog enhjulingen (lite mobbad) och vi drog iväg med cyklarna. och bara gasar på och han som vi träffade hoppade in i bilen och vi drog ju bara ifrån "enhjulingsmannen" och cyklade in i skogen och nu sitter vi 5 och snackar på msn, och så säger ju en om nån vet vart Patrik (enhjulingsmannen) tog vägen, då kom vi på att vi hade cyklat ifrån honom, och då vart vi lite skrajja om typ han hade blivit tagen och berättat vart jag bor som sköt bollen. inte för att jag tror att han ska komma hem och mörda mig eller nått men tänk om han kommer.
vad tror ni att han skulle göra om han fick tag i oss ? :S
""oseriösa kommenarer undanbedes såsom; köpa en trisslott till er t.ex""
vad tror ni att han skulle göra om han fick tag i oss ? :S
""oseriösa kommenarer undanbedes såsom; köpa en trisslott till er t.ex""